دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی میلیاردی در اسفراین 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری۲ نفرسارق سابقه دار و مال خر با بیش از ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی با ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و خسارت به تاسیسات عمومی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسائی یک مال خر و یک سارق سابقه دار سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان شدند.

سرهنگ روهنا  گفت: ماموران با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت:  در بازرسی از مخفیگاه مال خر مقدار ۵۰ کیلوگرم سیم و کابل‌های سوخته مخابراتی، دریچه‌های شکسته شده فاضلاب، درب و پنجره‌های آلومینیومی، لنزچشمی دوربین‌های مداربسته، تعدادی پایه‌های آهنی مربوط به راهداری، مقداری شیرآلات، وزنه‌های تراکتور، ریل‌های راه آهن و.. کشف گردید، خاطرنشان کرد:ارزش اموال مسروقه بیش ازیک میلیارد ریال برآورد گردیده است. 

سرهنگ روهنا گفت: متهمان به بیش از۲۰ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف نمودند؛ با هماهنگی قضائی اموال مکشوفه تحویل نماینده اداره مخابرات شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.